Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Κίνα: Μπλοκάρει το βραδινό gaming στους ανήλικους μέσω αναγνώρισης προσώπου

Ο κινεζικός τεχνολογικός και gaming κολοσσός που ακούει στο όνομα Tencent, παίρνει το μεταμεσονύκτιο gaming στις μικρές ηλικίες πολύ σοβαρά και τώρα επιστρατεύει τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να απαγορέψει το βραδινό gaming μεταξύ 22:00 και 08:00.

Η “μεσονύκτια περιπολία” όπως την αναφέρουν τα μέσα, έχει σκοπό να σταματήσει τη χρήση διάφορων κόλπων που χρησιμοποιούσαν έως τώρα τα παιδιά για να παρακάμπτουν το νόμο του 2019 που ορίζει ένα όριο χρόνου που ξοδεύουν τα παιδιά στο gaming, καθώς και όριο χρημάτων που μπορούν να ξοδέψουν σε in-game αγορές. Ο νόμος ορίζει πως οι gamers πρέπει να καταγραφούν με την ταυτότητά τους σε μία εθνική βάση δεδομένων, αλλά τα παιδιά χρησιμοποιούσαν τις ταυτότητες ενηλίκων ως δικές τους. Πλέον, οποιοσδήποτε παίζει games στις συγκεκριμένες ώρες, θα απαιτείται να υποβληθεί σε αναγνώριση προσώπου για να αποδείξει πως είναι ενήλικος.

Η Tencent ξεκίνησε να δοκιμάζει το σύστημα από το 2018 και πλέον καλύπτει πάνω από 60 παιχνίδια της εταιρίας, κυρίως για mobile τίτλους, καθώς στην Κίνα το mobile gaming είναι πολύ πιο δημοφιλές από ότι στη Δύση. Επιπλέον, η εφαρμογή της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου είναι πολύ πιο εύκολο να εφαρμοστεί τα τηλέφωνα, από ότι σε PC ή κονσόλες.

Υπάρχουν φυσικά ανησυχίες για το γεγονός πως τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για πιο πονηρούς λόγους. Να θυμίσουμε πως στην Κίνα υπάρχει το σύστημα κοινωνικής πίστωσης, όπου πολίτες αμείβονται ή τιμωρούνται βάσει της κοινωνικής τους συμπεριφοράς. Δημιουργείται φυσικά και ένα ηθικό δίλημμα για τους developers - ειδικά αυτούς που δεν έχουν βάση στην Κίνα - οι οποίοι θα κληθούν να ενσωματώσουν αυτά τα συστήματα.

Tags
Back to top button