«Δεν αισθάνθηκα ποτέ σταρ. Τι, να παριστάνω την Γκρέτα Γκάρμπο με ένα τσιγάρο στο χέρι; Είναι βασανιστικό να υποδύεσαι έναν ρόλο και μέσα στο σπίτι σου».
Λόγια της Ζωής Λάσκαρη σε μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις της όταν ρωτήθηκε αν αφήνει την σταρ έξω από το σπίτι και απάντησε με αυτή την μοναδική ειλικρίνεια που την διέκρινε, χωρίς ποτέ να μασάει τα λόγια της.
Γιατί; Μα επειδή πάντα μέσα της ένοιωθε μια γυναίκα που δεν της ταίριαζε η κοσμική ζωή, αλλά η απλότητα σε μια έξοδο με τις φίλες της για να φάνε σε ένα ταβερνάκι. Ένα ταβερνάκι σαν αυτά της δεκαετίας του '60, τότε που πήγαινες μαζί με τον Νίκο Κούρκουλο για να τσιμπήσουν κάτι μετά τα γυρίσματα της ταινίας «Ο κατήφορος», αυτής που εκτόξευσε την φήμη της στο πανελλήνιο.
Η γυναίκα που χρίστηκε sex symbol με εμφανίσεις όπως αυτή την ταινία «Εγωισμός» όπου ξελογιάζει τον αρραβωνιαστικό της αδερφής της, οδηγώντας τον στην καταστροφή έσβησε στον ύπνο της σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά.
Μόνο που το «έσβησε» είναι λάθος λέξη για την Ζωή Λάσκαρη, αυτή που τόλμησε να φωτογραφηθεί γυμνή για το ελληνικό Playboy στην Δήλο έχοντας μπει τότε στην τέταρτη δεκαετία της ζωής της.
Το τεύχος εξαντλήθηκε σε χρόνο dt, δείχνοντας ότι αυτή η γυναίκα ήταν γεννημένη για να προκαλεί ρίγη με την εμφάνισή της, από τότε που κοριτσάκι ακόμη κέρδισε ως Ζωή Κουρούκλη τον τίτλο της «Σταρ Ελλάς».
Ήταν αυτή για την οποία ο Τόλης τραγούδησε το «Ξανθή αγαπημένη Παναγιά» όταν ήταν ζευγάρι στην ζωή, αυτή που είπε ναι στον γάμο δύο φορές, την πρώτη με τον Πέτρο Κουτουμάνο και την δεύτερη με τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο.
Όταν πέρυσι την ρώτησαν ποια μέρα της ζωής της θα ήθελε να ξαναζήσει απάντησε αφοπλιστικά «εκείνη την ημέρα που θα ζούσαν όλοι οι φίλοι μου. Φύγανε πολλοί, πολύ γρήγορα».
Σήμερα πήγε να βρεί την Αλίκη, τον Αλέκο Αλεξανδράκη, τον Νίκο Κούρκουλο, τον Ανδρέα Μπάρκουλη που της έδειχνε πως να παίρνει τις στροφές όταν οδηγούσε.
Σίγουρα, θα έχουν πολλά να πουν...