Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Τα λεφτά μας πίσω: Η χειρότερη με διαφορά ταινία του 2019 που «γκρέμισε» τις προσδοκίες

Είναι πολύ συνηθισμένο και (εδώ που τα λέμε) απόλυτα λογικό το να θέλει ένας σκηνοθέτης να γυρίσει μια μεγάλη και βαθιά ταινία, μια ταινία που θα μείνει στην ιστορία ως ένα πραγματικό επίτευγμα, ως ένας φιλοσοφικός σχολιασμός που θα προκαλεί συζητήσεις ξανά και ξανά και ξανά για δεκαετίες, ως ένα αληθινό αισθητικό κομψοτέχνημα. Φυσικά, για να προκύψουν τέτοιες ταινίες δεν φτάνει απλά η θέληση.

Για την ακρίβεια, το να επιχειρήσεις να γυρίσεις τη δική σου «Οδύσσεια του Διαστήματος» ή το δικό σου «Αποκάλυψη Τώρα» μπορεί να έχει πολύ κακή κατάληξη. Μπορεί πάνω στην προσπάθειά σου να κάνεις κάτι εξαιρετικά μεγαλεπήβολο να καταλήξεις να φλερτάρεις με την γελοιότητα. Γενικά, το να θες να γυρίσεις ένα αριστούργημα αλλά να μην το έχεις να γυρίσεις ένα τέτοιο είναι ολίγον ρισκαδόρικο: μπορεί να προκαλέσεις πολλαπλές αγανακτήσεις στο κινηματογραφικό κοινό.

Διαβάστε περισσότερα στο

Tags
Back to top button