Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Ν.Γκίνη: «Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν κύριος - Oυδεμία σχέση είχε με το προφίλ του γλεντζέ» (φωτο)

Η αγαπημένη ηθοποιός Νέλλη Γκίνη μιλάει στο περιοδικό «Λοιπόν» για την τελευταία ταινία που γύρισε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, τα γυρίσματα της ταινίας «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ» αλλά και γενικότερα για εκείνη την εποχή.

Διαβάστε αναλυτικά:

Κυρία Γκίνη, συμμετείχατε στο έργο «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ». Μια κωμική ταινία του 1981, της εταιρείας «Καραγιάννης-Καρατζόπουλος»

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για μένα. Ένιωθα βαθιά εκτίμηση για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και ήταν μεγάλη τιμή που μπορούσα να δουλεύω μαζί του. Βέβαια, ήμουν πρωτόβγαλτη και δεν θα μπορούσα να θεωρήσω τον εαυτό μου φίλο με τον Λάμπρο. Υπήρχε σεβασμός εκείνες τις εποχές. Αυτός μου έδωσε το χέρι, στα πρώτα κινηματογραφικά μου βήματα. Φίλοι μπορεί να μην ήμασταν, όμως τον θαύμαζα πάρα πολύ

Πώς σας δόθηκε αυτός ο ρόλος;

Ήδη συνεργαζόμασταν με τον Κώστα Καραγιάννη. Μάλιστα, με τον Λάμπρο είχαμε παίξει πολύ νωρίτερα στον κινηματογράφο. Μου είχε δώσει κάποια μικρά ρολάκια, με τα οποία είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω στο πλευρό του. Τις πρώτες μου εμφανίσεις τις έκανα δίπλα του. Αργότερα, το 1981 κάναμε και αυτή την ταινία. Και βέβαια έχουμε συνεργαστεί και στο θέατρο.

Δουλέψατε με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για εκείνον;

Ήταν ένας ταλαντούχος άνθρωπος αδιαμφισβήτητα και εξαιρετικός συνεργάτης. Ήταν πολύ σοβαρός, σωστός και ακριβής στη δουλειά του. Του άρεσε να γίνονται όλα σωστά. Δεν υπήρχε πλάκα όταν δουλεύαμε. Θα κάναμε και το διάλειμμά μας, αλλά ουδεμία σχέση είχε με το προφίλ του «γλεντζέ». Ήταν κύριος! Όπου θεωρούσε ότι μπορεί να απλώσει το χέρι του, το έκανε. Δεν ήταν φειδωλός στο να δώσει την ευκαιρία σε κάποιον, αρκεί να πίστευε στο ταλέντο του.

Μάλιστα, η ταινία αυτή ήταν η τελευταία του. Πώς ήταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;

Ο Λάμπρος είχε αρρωστήσει και επανήλθε στη δουλειά, κάνοντας αυτήν την ταινία. Αργότερα, αρρώστησε ξανά και δεν επανήλθε. Ήταν πολύ κουρασμένος εκείνο τον καιρό. Όμως αυτό που μου έκανε πραγματικά εντύπωση, ήταν ο αξιοθαύμαστος τρόπος με τον οποίο διαχειρίστηκε την κατάσταση, ενώ βρισκόταν στην ανάρρωση. Δεν τον άκουσα ποτέ να δυσανασχετήσει, όταν έπρεπε να γυρίσει και δύο και τρεις φορές μια σκηνή. Ήταν άριστος επαγγελματίας και τελειομανής.

 

 

Ταξιδεύοντας από το σήμερα στο χθες, ποιες εικόνες θυμάστε από τα γυρίσματα της ταινίας.

Θυμάμαι τα γυρίσματα στο Κάβο Ντόρο. Ο Λάμπρος έπρεπε να κατεβαίνει μαζί με τον Τόνι μια σκάλα και εμείς τον συναντούσαμε στη ρεσεψιόν. Ο Λάμπρος ήθελε να κατεβαίνει τη σκάλα με την ίδια χάρη και άνεση που είχε πιο παλιά. Για να μπορέσει, εν μέρει, να καλύψει λίγο αυτή τη δυσκολία του, καθώς δεν τα κατάφερνε όπως θα ‘θελε, έβαλε μπροστά του τον Τόνι. Η σκηνή γυρίστηκε τρεις-τέσσερις φορές, μέχρι να βγάλει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πώς αισθάνεστε, μετά το πέρασμα του χρόνου, που συνεργαστήκατε με τόσο σημαντικά ονόματα;

Επειδή ξεκίνησα πολύ μικρή τη δουλειά και μου δόθηκε η ευκαιρία να συνυπάρξω με αυτά τα ιερά τέρατα, ένιωθα δέος. Τους σεβόμουν πολύ. Κάνοντας το σκίτσο των ανθρώπων αυτών, όπως η Μάρω Κοντού, ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, ξυπνάω μνήμες και εκφράζω τα συναισθήματά μου. Είναι άνθρωποι ξεχωριστοί και θα παραμείνουν ξεχωριστοί στο βάθος των αιώνων και η συναισθηματική φόρτιση είναι τεράστια, όταν μιλάω γι’ αυτούς.

Tags
Back to top button