Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Μαϊάμι: Γιγάντιο παιδικό χέρι κρατά πύραυλο και στοχεύει στον ΟΗΕ (βίντεο)

Στις 8 του περασμένου Δεκεμβρίου, η αίθουσα τέχνης Halcyon έκανε, μπροστά στο συνεδριακό κέντρο Mana Wynood, τα αποκαλυπτήρια της δημιουργίας του Ιταλού καλλιτέχνη, Λορέντζο Κουίν.

Ο καλλιτέχνης, έδρεψε δάφνες από τη διεθνή κριτική με την εγκατάστασή του στην περυσινή Μπιενάλε της Βενετίας, ένα τεράστιο «χέρι» να αναδύεται από τα νερά καναλιού και να στηρίζει ένα κτίριο της Γαληνοτάτης, η οποία κινδυνεύει από την άνοδο της στάθμης της θάλασσας. Το έργο του έφερε τον τίτλο «Στήριξη».

Η εγκατάστασή του στο Μαϊάμι είναι πάλι ένα γιγάντιο παιδικό χέρι που, αυτή τη φορά, κρατά έναν βαλλιστικό πύραυλο και με αυτόν στοχεύει το σήμα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών το οποίο είχε ζωγραφιστεί σε εξωτερικό τοίχο του συνεδριακού κέντρου.

Όπως και στο προηγούμενο έργο του, έτσι και σε αυτό, μοντέλο είναι το χέρι του μικρότερου γιου του Κουίν. Ο οποίος, για αυτή τη δημιουργία, επηρεάστηκε πολύ από την επίσκεψή του σε μουσείο με εκθέματα για την Κρίση των πυραύλων της Κούβας, τη δεκαετία του '60.

«Βλέπω ηγέτες κρατών να "παίζουν" με τα πολεμικές τους δομές σαν παιδιά σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι τόλμης» εξηγεί ο καλλιτέχνης. «Είναι ανησυχητικό να βλέπεις πώς παίζουν με τους πυραύλους τους λες και είναι βελάκια. Δεν θα 'δινες βελάκι σε ένα παιδί που δεν έχει συνείδηση των συνεπειών των πράξεών του» τονίζει ο Λορέντζο Κουίν.

Tags
Back to top button