Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Λονδίνο: Σε δημοπρασία δύο «χαμένα» έργα του Σ. Νταλί (φωτό)

Στις 28/2, δύο αθέατα μέχρι πρότινος έργα του Σαλβαδόρ Νταλί από τη δεκαετία του 1930  αλλάζουν χέρια, καθώς για πρώτη φορά βγαίνουν σε δημοπρασία από τον οίκο Σόθμπις στο Λονδίνο. 

Οι δύο πίνακες που ανήκαν στην κοντέσα Ντε Κουέβας ντε Βέρα της Αργεντινής, γνωστή και ως Τότα, θεωρούνται έργα πρώτης ποιότητας και η αξία τους κυμαίνεται από 1,3 έως 2 εκατ. ευρώ. Το πρωιμότερο φέρει τον τίτλο «Γκραντίβα» (1931) από το ομώνυμο ελληνιστικό ανάγλυφο γυναικείας φιγούρας που επηρέασε από τον Βίλχελμ Γένσεν ώς τον Φρόιντ, αλλά και τον ίδιο τον Νταλί, που αποκαλούσε χαϊδευτικά με αυτό το όνομα τη σύζυγό του Γκαλά. 

Το δεύτερο, το «Σπίτι για ερωτομανή» (1932, φωτογραφία), είναι μια σύνθεση από ένα τσέλο, ένα άλογο κι ένα αυτοκίνητο που πέφτουν από έναν βράχο κι από ένα ζευγάρι που συμβολίζει τον Νταλί με την Γκαλά. Η Τότα, φεμινίστρια και πολιτικοποιημένη, ζούσε μεταξύ Μπουένος Αϊρες και Παρισιού και είχε διεισδύσει στους καλλιτεχνικούς κύκλους, διατηρώντας και ερωτική σχέση με τον Λουίς Μπουνιουέλ.

Tags
Back to top button