Η Αμερικανίδα ηθοποιός Αναμπέλα Σιόρα αποκάλυψε με τη σειρά της στο περιοδικό New Yorker ότι υπήρξε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από τον Χάρβεϊ Γουάινστιν, ένα ακόμη περιστατικό στον μακρύ κατάλογο των επιθέσεων και παρενοχλήσεων που έχουν καταγγείλει περισσότερες από 50 γυναίκες εναντίον του πανίσχυρου παραγωγού του Χόλιγουντ.
Τα γεγονότα εκτυλίχθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1990 έπειτα από μια εκδήλωση στη Νέα Υόρκη, αφηγήθηκε σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε χθες η 57χρονη ηθοποιός, η οποία έχει προταθεί για βραβείο Emmy για την ερμηνεία της στη σειρά "The Sopranos". Κατόπιν, η σεξουαλική παρενόχληση διήρκησε «πολλά χρόνια», μια τραυματική εμπειρία για εκείνη που την ανάγκασε να κοιμάται έχοντας δίπλα στο κρεβάτι της ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ.
Λίγα λεπτά αφότου την άφησε στο σπίτι της, ο παραγωγός χτύπησε την πόρτα της, περιγράφει η Αναμπέλα Σιόρα στο περιοδικό, οι αποκαλύψεις του οποίου την 5η Οκτωβρίου προκάλεσαν σοκ παγκοσμίως συνταράσσοντας τη βιομηχανία του κινηματογράφου.
Η ηθοποιός κρατούσε μισάνοικτη την πόρτα της και ο παραγωγός «εισέβαλε», «σαν να βρισκόταν στο σπίτι του και άρχισε να της ξεκουμπώνει το πουκάμισο».
«Πρέπει να φύγεις. Βγες έξω από το διαμέρισμά μου» είπε η πρωταγωνίστρια στον Γουάινστιν, όπως αφηγείται. Μάταια. «Με έσπρωξε στο κρεβάτι και έπεσε πάνω μου. Τον χτυπούσα και φώναζα» θυμάται η ίδια κατηγορώντας τον παραγωγό ότι κατόπιν τη βίασε. «Πάλεψα όμως οι δυνάμεις μου είχαν εξαντληθεί» είπε.
«Τις επόμενες νύχτες, δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Έβαζα τα έπιπλα πίσω από την πόρτα, όπως στις ταινίες». «Ντρεπόμουν τόσο πολύ» πρόσθεσε που έπεσα σε κατάθλιψη και σταμάτησα να δουλεύω για «πολλά χρόνια».
Η ηθοποιός Ντάριλ Χάνα αφηγήθηκε επίσης στο άρθρο που δημοσιεύτηκε χθες ότι υπήρξε επανειλημμένως θύμα παρενόχλησης στις αρχές του 2000 από τον Χάρβεϊ Γουάινστιν. Σύμφωνα με την ίδια, ο παραγωγός εισέβαλε στο δωμάτιό της «σαν μαινόμενος ταύρος», μια νύχτα, και της ζήτησε να τον αφήσει να την αγγίξει. Αφού τον απέρριψε, όπως περιέγραψε, «βίωσε άμεσα τις επιπτώσεις» της ενέργειάς της στην καριέρα της.