O Πίτερ Μαυρομάτης είναι ο άνθρωπος πίσω από τις επιτυχημένες παραγωγές σε διάσημες σειρές όπως το House of Cards (με πρωταγωνιστή τον Kevin Spacey) και σε πάρα πολλές ταινίες του Χόλιγουντ όπως οι The Revenant (2015)Gone Girl (2014), Captain America: The first Avenger (2011), Zodiac (2007), Syriana (2005) , Fight Club (1999), Thor (2011), Iron Man 2 (2010), The Curious Case of Benjamin Button (2008), Kill Bill: Vol. 2 (2004), Kill Bill: Vol. 1 (2003), Panic Room (2002), The Game (1997) και πολλές ακόμα.
Την περασμένη δεκαετία ο Μαυρομάτης κυρίως αναλάμβανε το post-production. Συνεργάστηκε δε σε πολλά από τα πρότζεκτ του με τον σκηνοθέτη David Fincher. Ο Μαυρομάτης ξέρει πως όταν δουλεύει μαζί του, ο πήχης είναι πολύ ψηλά.
Αυτό που κάνει κάποιος που είναι υπεύθυνος για το post-production είναι να διευθύνει τη διαδικασία από την αρχή μέχρι και την κυκλοφορία της ταινίας. Από τη στιγμή που ξεκινούν τα γυρίσματα είναι δική του ευθύνη να φροντίσει να βγει αυτή η εικόνα στις κινηματογραφικές αίθουσες.
«Στις ταινίες του David Fincher βοηθάω επίσης στη διαχείριση των οπτικών εφέ, που μπορεί να είναι από μικρές επιμέλειες (ρετουσαρίσματα) μέχρι μεγάλες σεκάνς. Θεωρούμε τον David σαν τον υπεύθυνο μας στα οπτικά εφέ, και εγώ τον βοηθάω στο που θα γυρίζονται οι σκηνές, πως γίνεται η εκτέλεσή τους και τι στοιχεία χρειάζονται» λέει ο Πίτερ.
Πώς αποφάσισε όμως να ασχοληθεί με την παραγωγή ταινιών και σειρών; «Δε θυμάμαι ένα συγκεκριμένο φιλμ που να με ώθησε σε αυτό, αλλά θυμάμαι κάτι που μου είχε προξενήσει εντύπωση όταν έβλεπα ταινίες – όντας μικρός, πίστευα στ’ αλήθεια ότι το Χόλιγουντ είχε χρονομηχανές, και ήθελα να ταξιδέψω με αυτές», λέει ο Πίτερ σε παλαιότερη συνέντευξή του.
Ο Μαυρομάτης ξεκίνησε να συνεργάζεται με τον David Fincher όταν τον γνώρισε στην εταιρεία Propaganda Films, μια εταιρεία που είχε ιδρύσει ο ίδιος ο Fincher. «Μου άρεσε πολύ η εταιρεία, όχι επειδή ήξερα τον David, αλλά γιατί είχαν ένα καταπληκτικό logo! Σκέφτηκα ότι οποιαδήποτε εταιρεία είχε ένα τέτοιο logo, ήταν σοβαρή εταιρεία, και είχα δίκιο. Δούλεψα εκεί για 18 μήνες περίπου στο κομμάτι του post-production, σε ειδικά πρότζεκτ, δύο εκ των οποίων ήταν του David. Το ένα ήταν διαφημιστικό και το άλλο ήταν ένα βίντεο κλιπ του Michael Jackson για το άλμπουμ Dangerous», τονίζει.
Μετά από λίγο καιρό ο Μαυρομάτης εργάστηκε για τη SeaQuest για μερικά χρόνια. Όταν προέκυψε η ταινία “The Game” (και πάλι του Fincher) του τηλεφώνησαν και τότε κατάλαβε ότι ξεκινούσαν να αναπτύσσουν μια επαγγελματική σχέση. «Μου αρέσει να περιστοιχίζομαι από ανθρώπους που μπορούν να μου διδάξουν κάτι, και ο David, είναι αυτό ακριβώς, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο», λέει ο Μαυρομάτης.
ΠΗΓΗ: ellines.com