Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Απεβίωσε η σοπράνο Μονσεράτ Καμπαγιέ

Η ισπανίδα υψίφωνος Μονσεράτ Καμπαγιέ απεβίωσε σε ηλικία 85 ετών στη Βαρκελώνη, ανακοινώθηκε από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.

 H Μονσεράτ Καμπαγιέ αποφοίτησε από το Ωδείο της Βαρκελώνης το 1954 και έκανε το επαγγελματικό ντεμπούτο της το 1956 στην Βασιλεία, στην παράσταση της όπερας Μποέμ του Τζιάκομο Πουτσίνι.

Οι δυνατότητες της φωνής της έγιναν αντιληπτές, όταν η Μονσερά Καμπαγιέ είναι ακόμη 14 ετών.

Σπουδάζει πιάνο πιάνο και φωνητική από την ηλικία των 6. Ολοκληρώνει τις μουσικές σπουδές της στο Ωδείο της Βαρκελώνης σε ηλικία 23 ετών. "La serva padrona" του Περγκολέζι είναι η πρώτη όπερα, στην οποία συμμετέχει επαγγελματικά και με το τέλος της παράστασης καβγαδίζει με τον μαέστρο, ο οποίος την επιπλήττει ότι καθ' όλη τη διάρκεια του έργου το κοινό έβλεπε την πλάτη της. Του εξηγεί ότι φοβόταν και ντρεπόταν και δεν ήθελε τα βλέμματα του κόσμου να την αποσπούν από το στόχο της.

Όπως θα εξομολογηθεί αργότερα σε συνέντευξη της, αυτή ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που φοβήθηκε τόσο πολύ. Στο εξής εμφανιζόταν πολύ σίγουρη για τον εαυτό της, γεμάτη αυτοπεποίθηση στις πρόβες και παντοδύναμη στη σκηνή. 

 

Tags
Back to top button