Στο news-on.net παρεχουμε Ειδήσεις και σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Ανακαλύφθηκαν σκίτσα του Θείου Βρέφους και ενός αγγέλου κάτω από διάσημο αριστούργημά του Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Μια διαφορετική σύνθεση φαίνεται πώς είχε στο μυαλό του ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι πριν αρχίσει να φιλοτεχνεί την φημισμένη «Παναγία των Βράχων», αφού κάτω από το αριστούργημά του εντοπίστηκαν σκίτσα του Θείου Βρέφους μ’ έναν άγγελο.

Η ανακάλυψη προέκυψε στη διάρκεια επιστημονικής έρευνας από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, που ετοιμάζει μια μεγάλη έκθεση για τον μεγάλο ζωγράφο της Αναγέννησης με βασικό έκθεμα την «Παναγία των Βράχων». «Τα αρχικά σχέδια είχαν σημαντικές διαφορές σε σχέση με το ολοκληρωμένο έργο και παραμένει μυστήριο για ποιο λόγο εγκατέλειψε ο Ντα Βίντσι την πρώτη του σύνθεση», ανέφερε εκπρόσωπος της National Gallery of London.

Ειδικοί μελέτησαν επί μήνες με εξειδικευμένες τεχνικές απεικόνισης -φασματοσκοπία φθορισμού ακτίνων Χ και υπέρυθρη και υπερφασματοπική απεικόνιση- το αρχικό σχέδιο που δημιουργήθηκε από υλικό που περιέχει ψευδάργυρο για να ανακαλύψουν τις διαφορές στο αριστούργημα. «Και οι δύο μορφές βρίσκονται σε ψηλότερη θέση με τον άγγελο να έχει στραμμένο το πρόσωπο στο Θείο Βρέφος», είπαν.

Για τις ανάγκες της έκθεσης για τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι ένας χώρος στο ισόγειο της Εθνικής Πινακοθήκης του Λονδίνου θα μετατραπεί ώστε να θυμίζει ναό και να μπορούν οι επισκέπτες να φανταστούν πώς θα έδειχνε η «Παναγία των Βράχων» στην αρχική της θέση, στην Αγία Τράπεζα ενός ναού αφιερωμένο στην άμωμη σύλληψη της Θεοτόκου.

 

 

 

 

Tags
Back to top button